viernes, 20 de abril de 2012

Denboraldi berri bat martxan/ Arranca otra temporada

Zenbait aste entrenamendu gogorrekin eta Valentziako distantzia erdiko espainiako txapelketa igaro ostean, asteburu hontan denboraldi berriarekin bete betean sartuko naiz (Elche, Senpere, Ecotrimad,...). Beste urte batez, distantzia erdiko triatloietan zentratuko naiz.

Valentziako triatloia oso gogorra egin zitzaidan, izan ere, bizikletan ur bidoia galdu nuen eta deshidrataturik eta kalanbreekin amaitu nuen. Ciro Tobarren taldearekin Fuerteventutran egindako kontzentraziotik zuzenean joan nintzen Valentziara eta korrikako entrenamendu gutxirekin. Dena den, 12. egin nuen sailkapen orokorrean eta 10. espainiako txapelketan eta gustora gelditu nintzen.

Asteburu honetan beste gauza bat izatea espero dut. Denboraldia hasi besterik ez da egin baina ez dago aitzakiarik. Gogor eta ongi entrenatu dut nahiz baina finago egon beharko nuke;) Triatleta onak egongo dira bertan Santamaría, Viñolas, Tejero, Velazquez, Miettinen, Reig, etab. baina euren mailatik ahalik eta gertuen egotea espero dut edo nork daki...
                                                                                                                                                                                                

Tras semanas de duro entrenamiento y el campeonato de españa de triatlon MD en Valencia, este fin de semana entraré en plena competición (Elche, Senpere, Ecotrimad,...). Otro año más apostaré por la media distancia

La carrera de Valencia se me hizo muy dura ya que tras perder el bidón de la bici terminé deshidratado y con calambres. Venía de una concentración con el grupo de Ciro Tobar en Fuerteventura y con pocos kilometros a pie. De todos modos, con un 12º puesto en la general y un 10º en el cpto. de españa me quedé satisfecho.

Este fin de semana espero que sea otra historia. Aunque todavía esté empezando la temporada, no hay excusas. He entrenado bien, aunque falta quitar un poco de peso ;). Habrá buenos triatletas en la línea de salida Santamaría, Viñolas, Tejero, Velazquez, Miettinen, Reig, etc. pero intentaré estar lo más cerca posible, o quien sabe...

No hay comentarios:

Publicar un comentario